icon postup

Ako postupovať v prípade výmeny, vrátenia tovaru alebo reklamácie tovaru ?

 

Vhodné balenie

Vyberte vhodný obal, alebo použite rovnaké balenie v akom bol balík doručený. Tovar zabaľte tak, aby nevznikali prázdne miesta v krabici a nedošlo k poškodeniu tovaru.
V prípade výmeny tovaru tovar musí byť tovar nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale.
 
document icon

Potrebné dokumenty

Do zásielky priložte dodací list alebo fotokópiu faktúry. Pri vrátení tovaru je nutné uviesť číslo účtu na ktoré vám peniaze vrátime.

Vyplňte nižšie uvedený formulár, ktorý nám príde na mail. V čo najkratšom čase vás budeme kontaktovať.

 
icons Vymena vratenie reklam

Výmena tovaru

Tovar pošlite k nám na adresu, najlepšie kuriérom. Tovar vám vymeníme v čo najkratšom čase.  V prípade chybne zaslaného tovaru vám tovar zvezieme a správny tovar doručíme na naše náklady.

Vrátenie tovaru

Zakúpený tovar môžete kedykoľvek vrátiť. Stačí ak ho v zákonnej lehote pošlete k nám na adresu a my vám vrátime peniaze.

Predlžuje sa lehota na vrátenie tovaru zo 14 dní na 30 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru.

Reklamácia tovaru

Reklamovaný tovar pošlite k nám na adresu, tovar bude posúdený servisným technikom alebo zaslaný do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie.

V prípade, že sa jedná o zariadenie , náš vyškolený servisný technik bude k dispozícií do 48 hodín.

 

Máte ďalšie otázky ? Kontaktujte nás !

phonee icon

Po - Pia 07:00 - 15:00

icon housee

Podzávoz 2303
022 01 Čadca

Prosím, vyplňte nižšie uvedený formulár.

Detaily objednávky

Detaily produktu